Zondag 1 maart: Knutselen
Creatieve zondag! Maar voor zij die niet langer dan 10 minuten kunnen stilzitten (en zo zijn er wel een paar), ook wel een beetje buitenspelen.

Zaterdag 7 en zondag 8 maart: Eetfestijn

Zondag 15 maart: Risk
De wereld ligt aan je voeten!

Zondag 22 maart: Dropping
Haal je beste oriëntatieskills maar boven!

Zondag 29 maart: Geen scouts
Het is werkweekend op de scouts. De oudere leden komen een handje helpen, maar jullie zijn nog een beetje te klein daarvoor.

Zondag 5 april: Spel met Flegado
Het is alweer twee jaar geleden dat we onze vriendjes van Flegado gezien hebben. Tijd om hier verandering in te brengen!
Vandaag spelen we een spel met iedereen van de scouts én met de mensen van Flegado. Dit zijn personen met een mentale en/of fysieke beperking.

Zondag 12 april: Geen scouts
Goed paaseitjes rapen, hé!

Zondag 19 april: Klokken + Infomoment kamp
Pasen is dan wel gepasseerd, maar misschien hebben de klokken toch nog een verrassing voor ons?
Vanavond is het ook infomoment i.v.m. het kamp. Dit vindt plaats na de scouts om 17u. We overlopen nog eens de belangrijkste puntjes van het aanstaande kamp, zodat u uw kind met een gerust hart op kamp kan laten gaan.

Zaterdag 25 april: Fietstocht

Zondag 3 mei: Spel met de verkenners